Jak otworzyć spór na AliExpress?

Reklamacje i spory są niestety nieodłącznym elementem zakupów na AliExpress. Na szczęście system zwrotów i sporów na AliExpress działa znacznie sprawniej niż na naszych rodzimych serwisach typu Allegro. Mamy praktycznie 100% gwarancji na to, że nasze pieniądze nie przepadną. Jak to zrobić? Zapoznajcie się z tym poradnikiem.

By zacząć „przygodę” ze sporami, musimy zrozumieć podstawowy mechanizm działania systemu ESCROW jak i AliExpress. Gdy płacimy za zakupy, nasze pieniądze nie trafiają do Chińskiego sprzedawcy, a do pośrednika. Sprzedawca na AliExpress póki co widzi nasze pieniądze wirtualnie, ale to my decydujemy o tym, czy mu je przekażemy. Póki co, nad naszymi pieniędzmi czuwa AliExpress. Jakie to ma znaczenie dla sporu? Takie, że w przypadku gdy towar nie dotarł – najczęściej z winy firm logistycznych, sprzedawca nie jest niczemu winny w tym wypadku, chociaż mógł zastanowić się nad metodą dostawy – sprzedawca nie posiada naszych pieniędzy i nie cieszy się teraz, zacierając ręce, że oszukał polskiego klienta. Gdybyśmy potwierdzili otrzymanie towaru, wówczas nasze pieniądze fizycznie trafią do sprzedawcy. O co w takim razie walczymy i gdzie są pieniądze? Otóż zakładając spór (dispute) walczymy o pieniądze, które są – kolokwialnie mówiąc – zawieszone w próżni. Jeżeli zgłaszamy reklamację, to sprzedawca może najwyżej zgodzić się na zwolnienie naszej wpłaty z owej „próżni”. Jeżeli jednak sprzedawca jest uparciuchem i mimo ewidentnej jego winy, nadal nie chce zwolnić naszej wpłaty, decydować będzie o tym zespół AliExpress podczas eskalacji sporu – Dispute Escalate.

Ok, po tym wstępie, wróćmy jednak do sedna tego poradnika i sprawdźmy jak uporać się z założeniem sporu. Poradnik został podzielony na kilka segmentów – bloków, w których każdy będzie mówił o innym przypadku.

Zbierając materiał z pytań osób na naszej grupie na Facebooku jak i prywatnych wiadomości, postanowiliśmy przedstawić najważniejsze aspekty sporów:

  1. Jak otworzyć spór na AliExpress gdy towar nie dotarł
  2. Jak otworzyć spór na AliExpress gdy towar okazał się uszkodzony, inny, niekompletny itd.
  3. Jak anulować spór na AliExpress? Czy warto to robić?
  4. Zwrot pieniędzy na Paypal? Ponowna wysyłka towaru? Kupon rabatowy zamiast pieniędzy?
  5. Eskalacja sporu na AliExpress? Jak ją zrobić?
  6. Odesłanie towaru do Chin przez AliExpress? Jak to zrobić? Czy warto?

 

Na powyższe pytania, odpowiedź została udzielona w poniższym wideoporadniku. Mimo iż jest on długi, aby jednak nie błądzić, na początku zostało stworzone Menu. Włączając adnotację w filmie, będziecie mogli przejść do wybranego fragmentu na filmie przy pomocy jednego kliknięcia.

Jeżeli nadal macie jakieś wątpliwości to pytajcie w komentarzach tutaj jak i pod filmem, na forum dyskusyjnym oraz na naszej grupie na Facebooku!

 

 

Jak otworzyć spór na AliExpress
4.7 (93.85%) 13 głos(ów)

86 KOMENTARZE

  1. Witam kupiłam wczoraj wieczorem buty na alli a dziś dostałam informację, że dostawa powiodła się? Oczywiście nie jest to możliwe, żeby dotarła przesyłka tak szybko. Czy w tym przypadku czekać jeszcze, czy rozpocząć spór.

  2. Czy można ponownie otworzyć zamknięty spór. Wsysałem – wg mnie – wystarczające dowody. Otrzymałem odpowiedź, że ze względu na brak dowodów spór zostaje zamknięty.

  3. !4.04 2018 r. po raz pierwszy zamówiłam na Aliexpress 3 sukieneczki dla dziecka. Pokazana była suma ponad 20USD i druga ponad 19USD pieniądze potrącili mi z konta, a jak wejdę w ,,Moje zamówienia” tam nie ma nic. To gdzie ten wybrany towar i za co potrącili mi kasę? Co mogę zrobić by odzyskać kasę?

  4. !4.04 2018 r. po raz pierwszy zamówiłam na Aliexpress 3 sukieneczki dla dziecka. Pokazana była suma ponad 20USD i druga ponad 19USD pieniądze potrącili mi z konta, a jak wejdę w ,,Moje zamówienia” tam nie ma nic. To gdzie ten wybrany towar i za co potrącili mi kasę? Co mogę zrobić by odzyskać kasę?

  5. Nie aktualny ten poradnik – w czasie trwania ochrony kupującego nie mogę założyć sporu z powodu nie otrzymania produktu – „Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit. For this shipping method, no tracking information will be provided in your destination country. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.”

    • Nie u wszystkich to ograniczenie występuje. Dwa najwyższe statusy mogą otwierać spór bez problemu. To ograniczenie jest wynikiem nadużyć ze strony kupujących. Ze sporami ZAWSZE należy czekać do prawie końca czasu dostawy, a nie otwierać go kilka dni po nadaniu.

  6. Nie aktualny ten poradnik – w czasie trwania ochrony kupującego nie mogę założyć sporu z powodu nie otrzymania produktu – „Our records show that your order was recently shipped and is currently in transit. For this shipping method, no tracking information will be provided in your destination country. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience.”

    • Nie u wszystkich to ograniczenie występuje. Dwa najwyższe statusy mogą otwierać spór bez problemu. To ograniczenie jest wynikiem nadużyć ze strony kupujących. Ze sporami ZAWSZE należy czekać do prawie końca czasu dostawy, a nie otwierać go kilka dni po nadaniu.

  7. Jeśli po zamknięciu sporu dostaliście zwrot kosztów, a towar dojdzie do was i chcecie zwrócić pieniądze sprzedającemu, to należy napisać do niego wiadomość i dogadać się w jaki sposób przelać pieniądze. Najczęściej zamawia się jeszcze raz i po zapłaceniu wysyła wiadomość, żeby nie wysyłać, bo jest to refundacja.

  8. Jeśli po zamknięciu sporu dostaliście zwrot kosztów, a towar dojdzie do was i chcecie zwrócić pieniądze sprzedającemu, to należy napisać do niego wiadomość i dogadać się w jaki sposób przelać pieniądze. Najczęściej zamawia się jeszcze raz i po zapłaceniu wysyła wiadomość, żeby nie wysyłać, bo jest to refundacja.

  9. Co jeśli zamówienie składało się z kilku rzeczy, ale finalnie dotarła do mnie tylko jedna (lekko mówiąc zupełnie „inna” niż zamawiałam)? Czy spór powinnam zakładać dla każdej rzeczy osobno?

  10. Co jeśli zamówienie składało się z kilku rzeczy, ale finalnie dotarła do mnie tylko jedna (lekko mówiąc zupełnie „inna” niż zamawiałam)? Czy spór powinnam zakładać dla każdej rzeczy osobno?

    • też mam ten sam problem, Ali napisał że odda mi pieniądze a paczka przyszła. Pisałem z nimi i dostałem odpowiedz że mam sam się dogadywać ze sprzedającym jak przesłać mu te pieniądze. Napisałem do niego i czekam na odp

    • rozwiązałaś problem? mam to samo… sprzedający poprosił o anulowanie sporu a nie wiem jak to zrobic… :/

    • też mam ten sam problem, Ali napisał że odda mi pieniądze a paczka przyszła. Pisałem z nimi i dostałem odpowiedz że mam sam się dogadywać ze sprzedającym jak przesłać mu te pieniądze. Napisałem do niego i czekam na odp

    • rozwiązałaś problem? mam to samo… sprzedający poprosił o anulowanie sporu a nie wiem jak to zrobic… :/

  11. pozostało mi 10 dni do terminu dostarczenia towaru (towar zamówiony 20 listopada), jednak ze względu na brak info o śledzeniu przesyłki, ostatnia to taka że opuściła kraj sprzedawcy, chciałem założyć spór i tutaj zaskoczenie, bo dostaję informację, że termin dostawy jeszcze nie upłynął i żebym poczekał, ponieważ z ich doświadczenia wynika że to się zdarza. Mam czekać?

    • U mnie też była informacja żebym poczekał – w międzyczasie upłynął Purchase Protection – na szczęście po jego upłynięciu mamy jeszcze 15 dni na otworzenie sporu, ale jak się zapomniałbyś – po 15 dniach kaplica – sporu nie otworzysz 🙂

    • cztery dni przed upływem terminu dostawy przesyłka dotarła. Jeszcze jej nie widziałem, bo poszła na adres moich rodziców ale wiem co jest w środku i wszystko się zgadza. A już zwątpiłem w Ali 🙂

  12. pozostało mi 10 dni do terminu dostarczenia towaru (towar zamówiony 20 listopada), jednak ze względu na brak info o śledzeniu przesyłki, ostatnia to taka że opuściła kraj sprzedawcy, chciałem założyć spór i tutaj zaskoczenie, bo dostaję informację, że termin dostawy jeszcze nie upłynął i żebym poczekał, ponieważ z ich doświadczenia wynika że to się zdarza. Mam czekać?

    • U mnie też była informacja żebym poczekał – w międzyczasie upłynął Purchase Protection – na szczęście po jego upłynięciu mamy jeszcze 15 dni na otworzenie sporu, ale jak się zapomniałbyś – po 15 dniach kaplica – sporu nie otworzysz 🙂

    • cztery dni przed upływem terminu dostawy przesyłka dotarła. Jeszcze jej nie widziałem, bo poszła na adres moich rodziców ale wiem co jest w środku i wszystko się zgadza. A już zwątpiłem w Ali 🙂

  13. Jak odesłać produkt jeżeli wszystko jest dobrze ale znalazłam inny który chcę kupić czy można jakoś odesłać ten co mam i dostać całą kwotę z powrotem ? Jeśli tak to jak to zrobić i czy będę musiała płacić za przesyłkę itd ?

  14. Jak odesłać produkt jeżeli wszystko jest dobrze ale znalazłam inny który chcę kupić czy można jakoś odesłać ten co mam i dostać całą kwotę z powrotem ? Jeśli tak to jak to zrobić i czy będę musiała płacić za przesyłkę itd ?

  15. gdy wchodzę w zakładkę ,,My orders” i klikam otwórz spór pojawia się pokazana na filmie strona ale gdy na niej klikam „otworzyć spór” pojawia się jakieś przypomnienie (A CAŁA SPRAWA WYGLĄDA TAK ŻE SPRZEDAWCA NIE MIAŁ TOWARU W MAGAZYNIE I PISAŁ MI ŻE MAM OTWORZYĆ SPÓR ŻEBY DOSTAĆ ZWROT PIENIĘDZY )

  16. gdy wchodzę w zakładkę ,,My orders” i klikam otwórz spór pojawia się pokazana na filmie strona ale gdy na niej klikam „otworzyć spór” pojawia się jakieś przypomnienie (A CAŁA SPRAWA WYGLĄDA TAK ŻE SPRZEDAWCA NIE MIAŁ TOWARU W MAGAZYNIE I PISAŁ MI ŻE MAM OTWORZYĆ SPÓR ŻEBY DOSTAĆ ZWROT PIENIĘDZY )

  17. Nie otrzymałem zamówionego towaru i nie mam jak udowodnić ,że to prawda.Na poczcie nie ma śladu ,że przesyłka dotarła i poczta nie chce wystawić takiego zaświadczenia.Jest słowo kupującego przeciwko słowu sprzedającego.Otrzymałem taki mail od sprzedającego:Witaj, drogi przyjacielu, sprawdziliśmy to zamówienie dla Ciebie po raz kolejny, odpowiedzieli na to zamówienie nie mają numeru śledzenia tranzytowego, więc oznacza to, że został on wysłany bezpośrednio, wszystkie pakiety będą wysyłane do Twojego wpisu, ponieważ nie ma drugiego numeru śledzenia . Otworzyłem spór i przegrywam ponieważ nie mam dowodów.

  18. Nie otrzymałem zamówionego towaru i nie mam jak udowodnić ,że to prawda.Na poczcie nie ma śladu ,że przesyłka dotarła i poczta nie chce wystawić takiego zaświadczenia.Jest słowo kupującego przeciwko słowu sprzedającego.Otrzymałem taki mail od sprzedającego:Witaj, drogi przyjacielu, sprawdziliśmy to zamówienie dla Ciebie po raz kolejny, odpowiedzieli na to zamówienie nie mają numeru śledzenia tranzytowego, więc oznacza to, że został on wysłany bezpośrednio, wszystkie pakiety będą wysyłane do Twojego wpisu, ponieważ nie ma drugiego numeru śledzenia . Otworzyłem spór i przegrywam ponieważ nie mam dowodów.

  19. W zakładce zamówienia otrzymałam powiadomienie, że odwołano przesyłkę. Po kontakcie ze sprzedawcą dowiedziałam się, że jest to wina firmy wysyłkowej i zamówienie wróciło do sprzedawcy. Polecono mi otworzyć spór, aby mogli zwrócić pieniądze. W propozycji aliexpress mam napisane „Please check the reply in AliExpress’ Judgment Details or in your email for more information.” ale nigdzie nie mogę znaleźć Judgement Details ani nie mam maila. Co z tym zrobić?

    • w sporze będą szczegóły tego co aliexpress przyznało. Ewentualnie w mailu z aliexpress dotyczącym sporu – sprawdź spam

  20. W zakładce zamówienia otrzymałam powiadomienie, że odwołano przesyłkę. Po kontakcie ze sprzedawcą dowiedziałam się, że jest to wina firmy wysyłkowej i zamówienie wróciło do sprzedawcy. Polecono mi otworzyć spór, aby mogli zwrócić pieniądze. W propozycji aliexpress mam napisane „Please check the reply in AliExpress’ Judgment Details or in your email for more information.” ale nigdzie nie mogę znaleźć Judgement Details ani nie mam maila. Co z tym zrobić?

    • w sporze będą szczegóły tego co aliexpress przyznało. Ewentualnie w mailu z aliexpress dotyczącym sporu – sprawdź spam

  21. Witam. Spór założyłem. Próbuję dołączyć plik video do dowodów. Ani w trakcie zakładania sporu, ani po założeniu sporu przycisk submit albo nie jest podświetlony, albo jest nieaktywny (oczywiście za każdym razem plik video już się załadował)

  22. Witam. Spór założyłem. Próbuję dołączyć plik video do dowodów. Ani w trakcie zakładania sporu, ani po założeniu sporu przycisk submit albo nie jest podświetlony, albo jest nieaktywny (oczywiście za każdym razem plik video już się załadował)

  23. Zapomniałam dodać że podświetla się cały czas napis w różowej ramce: You can leave your comments here. Please use no more than 500 non-Chinese characters.
    Ale ja wstawiam tekst w tym oknie.

    • Nie możesz używać polskich znaków ani innych, które nie są literami, cyframi i znakami interpunkcyjnymi.

  24. Zapomniałam dodać że podświetla się cały czas napis w różowej ramce: You can leave your comments here. Please use no more than 500 non-Chinese characters.
    Ale ja wstawiam tekst w tym oknie.

    • Nie możesz używać polskich znaków ani innych, które nie są literami, cyframi i znakami interpunkcyjnymi.

  25. Wykorzystałam Pana filmik z instrukcją jak założyć spór. Wydaje się, ze wszystko robię dobrze ale po kliknięciu Submit spór nie rozpoczyna się. Jedyne co widzę to migający napis Upload Evidence (Optional). Jednakże nie mam żadnych zdjęć do załączenia Pozostałe okienka wypełniłam wg Pana Wskazówek. Co zrobić jeśli rozpoczęcie sporu się nie podświetla?. Proszę o pomoc

  26. Wykorzystałam Pana filmik z instrukcją jak założyć spór. Wydaje się, ze wszystko robię dobrze ale po kliknięciu Submit spór nie rozpoczyna się. Jedyne co widzę to migający napis Upload Evidence (Optional). Jednakże nie mam żadnych zdjęć do załączenia Pozostałe okienka wypełniłam wg Pana Wskazówek. Co zrobić jeśli rozpoczęcie sporu się nie podświetla?. Proszę o pomoc

  27. Zakupiłam 21 sztuk różnych towarów a w kopercie było tylko 5 z nich. Jak teraz rozpocząć spór. Do końca terminu dostarczenia zostały mi dwa dni co robić skoro przesyła nie jest kompletna? . Proszę o podpowiedź.

    • Otwórz spór i opisz sytuację. Załącz zdjęcia, a najlepiej film z otwierania paczki o ile nagrałaś.

  28. Zakupiłam 21 sztuk różnych towarów a w kopercie było tylko 5 z nich. Jak teraz rozpocząć spór. Do końca terminu dostarczenia zostały mi dwa dni co robić skoro przesyła nie jest kompletna? . Proszę o podpowiedź.

    • Otwórz spór i opisz sytuację. Załącz zdjęcia, a najlepiej film z otwierania paczki o ile nagrałaś.

  29. Czy istnieje możliwość odwoływania się od rozstrzygnięcia sporu (chciałam zwrotu pieniędzy a w rezultacie każą mi zwrócić towar i dopiero wówczas mogę otrzymać pieniądze) Proponowane rozwiązanie jest całkowicie nieopłacalne.

  30. Czy istnieje możliwość odwoływania się od rozstrzygnięcia sporu (chciałam zwrotu pieniędzy a w rezultacie każą mi zwrócić towar i dopiero wówczas mogę otrzymać pieniądze) Proponowane rozwiązanie jest całkowicie nieopłacalne.

  31. Witam,

    Mam już mętlik w głowie. 20 marca zamówiłem telefon. Do Polski trafił 1 kwietnia i od tego czasu nic się nie dzieje. Ostatnia informacja to „shipmnet arrived at destination country”. Pisałem do sprzedającego i polecił zapytać na poczcie, ale tam nie widzą przesyłki. Paczka utknęła gdzieś na sortowni? 19 maja mija termin 60 dni, więc napisałem kilka dni temu do sprzedawcy, że zmuszony jestem w tej sytuacji otworzyć spór. Tak też zrobiłem, ale w opcji „sporu” były tylko dwa pytania i żadnego zatwierdzenia, przejścia dalej itp. Następnego dnia otrzymałem od sprzedające mail z zapytaniem, czy potrzeba mi rachunku, faktury czy jakiegokolwiek innego dokumentu potwierdzającego sprzedaż i ew. wyśledzenie prześlij, jak i prośbę o wydłużenie czasu dostarczenia(?). I teraz kilka pytań: czy spór został otwarty, czy będzie to możliwe dopiero po 19 maja? Czy zgadzać się przedłużenie dostawy? Co się stało z paczką? Gdzie i jak mogę dostać informacje co się z nią stało? Czy możliwe jest oszustwo? Chyba nie, bo skąd cała historia śledzenia przesyłki. Sprzedający wydawał się być wiarygodny (Eternal Team).

    • jeśli to telefon, to warto zadzwonić do odpowiedniego WERu, nie wiem który tam Pana obsługuje. niestety wartościowe przedmioty lubią ginąć

  32. Witam,

    Mam już mętlik w głowie. 20 marca zamówiłem telefon. Do Polski trafił 1 kwietnia i od tego czasu nic się nie dzieje. Ostatnia informacja to „shipmnet arrived at destination country”. Pisałem do sprzedającego i polecił zapytać na poczcie, ale tam nie widzą przesyłki. Paczka utknęła gdzieś na sortowni? 19 maja mija termin 60 dni, więc napisałem kilka dni temu do sprzedawcy, że zmuszony jestem w tej sytuacji otworzyć spór. Tak też zrobiłem, ale w opcji „sporu” były tylko dwa pytania i żadnego zatwierdzenia, przejścia dalej itp. Następnego dnia otrzymałem od sprzedające mail z zapytaniem, czy potrzeba mi rachunku, faktury czy jakiegokolwiek innego dokumentu potwierdzającego sprzedaż i ew. wyśledzenie prześlij, jak i prośbę o wydłużenie czasu dostarczenia(?). I teraz kilka pytań: czy spór został otwarty, czy będzie to możliwe dopiero po 19 maja? Czy zgadzać się przedłużenie dostawy? Co się stało z paczką? Gdzie i jak mogę dostać informacje co się z nią stało? Czy możliwe jest oszustwo? Chyba nie, bo skąd cała historia śledzenia przesyłki. Sprzedający wydawał się być wiarygodny (Eternal Team).

    • jeśli to telefon, to warto zadzwonić do odpowiedniego WERu, nie wiem który tam Pana obsługuje. niestety wartościowe przedmioty lubią ginąć

  33. nie dostałam stroju kąpielowego , zostało mi 1 dzien i 19 godz do zakonczenia czasu od otrzymiania , dzis założyłam spór czy nie jest za poźno ?

  34. nie dostałam stroju kąpielowego , zostało mi 1 dzien i 19 godz do zakonczenia czasu od otrzymiania , dzis założyłam spór czy nie jest za poźno ?

  35. chce otworzyc spor za obuwie ktore sa zle szyte (różnią sie) chce aby sprzedawca dosłał prawy normalnie zeszyty but ale nie idzie sie z nim dogadac jak otworzyc spór zeby nie było odsyłania bo to połowa kosztów towaru

  36. chce otworzyc spor za obuwie ktore sa zle szyte (różnią sie) chce aby sprzedawca dosłał prawy normalnie zeszyty but ale nie idzie sie z nim dogadac jak otworzyc spór zeby nie było odsyłania bo to połowa kosztów towaru

  37. Co zrobić, gdy po założeniu sporu i przyznaniu zwrotu pieniędzy, nie otrzymałam ich przez 3 miesiące. Od trzech miesięcy wisi info, że zwrot jest w trakcie realizacji.

    • Skontaktuj się z obsługą AliExpress. Błąd leży po ich stronie. Gdyby status pokazywał, że zwrot został dokonany, ale pieniędzy na koncie by nie było, to wina leżałaby po stronie banku.

  38. Co zrobić, gdy po założeniu sporu i przyznaniu zwrotu pieniędzy, nie otrzymałam ich przez 3 miesiące. Od trzech miesięcy wisi info, że zwrot jest w trakcie realizacji.

    • Skontaktuj się z obsługą AliExpress. Błąd leży po ich stronie. Gdyby status pokazywał, że zwrot został dokonany, ale pieniędzy na koncie by nie było, to wina leżałaby po stronie banku.

  39. Mam taką sytuację. Zamówiłam dwie kurtki jedną dla mnie drugą dla koleżanki. Dostawa się spóźniała, więc założyłam spór. Towar doszedł, ale jest nie taki jak na zdjęciach. Sprzedawca przedstawił dowód że towar doszedł , woięc zakceptowałam to. I teraz nie mogę otworzyć sporu po raz drugi. co zrobiłam źle??

    • Zaakceptowałaś spór. Niestety nie masz już szansy otworzyć go kolejny raz.
      W celu odzyskania pieniędzy – o ile płaciłaś kartą – zobacz artykuł jak odzyskać pieniądze w dziale poradniki.

  40. Mam taką sytuację. Zamówiłam dwie kurtki jedną dla mnie drugą dla koleżanki. Dostawa się spóźniała, więc założyłam spór. Towar doszedł, ale jest nie taki jak na zdjęciach. Sprzedawca przedstawił dowód że towar doszedł , woięc zakceptowałam to. I teraz nie mogę otworzyć sporu po raz drugi. co zrobiłam źle??

    • Zaakceptowałaś spór. Niestety nie masz już szansy otworzyć go kolejny raz.
      W celu odzyskania pieniędzy – o ile płaciłaś kartą – zobacz artykuł jak odzyskać pieniądze w dziale poradniki.

  41. Ma taką sytuację:Zamówienie zostało zamknięte, otworzyłam spór, gdyż nie otrzymam kupionych przedmiotów.Sprzedający zaproponował przedłużenie oczekiwania przez 15 dni, po tym terminie zwróci pieniądze albo prześle jeszcze raz, gdy przesyłka nie dotrze.Czy mam się zgodzić? Wtedy chyba spór się zamknie i jak wyegzekwuję deklarację sprzedającego?

    • Jeżeli czas na dostawę się skończył to niestety sprzedawca już ten czas nie wydłuży. Oznacza to, że nie można anulować sporu.

  42. Ma taką sytuację:Zamówienie zostało zamknięte, otworzyłam spór, gdyż nie otrzymam kupionych przedmiotów.Sprzedający zaproponował przedłużenie oczekiwania przez 15 dni, po tym terminie zwróci pieniądze albo prześle jeszcze raz, gdy przesyłka nie dotrze.Czy mam się zgodzić? Wtedy chyba spór się zamknie i jak wyegzekwuję deklarację sprzedającego?

    • Jeżeli czas na dostawę się skończył to niestety sprzedawca już ten czas nie wydłuży. Oznacza to, że nie można anulować sporu.

  43. Mam pytanie, czy jest sens otwierać spór, gdy potwierdziłam otrzymanie towaru „Confirm Goods Received”, czyli sprzedający otrzymał już pieniądze, ale jakość otrzymanego przedmiotu odbiega znacznie od zdjęcia zamieszonego na aukcji.

  44. Mam pytanie, czy jest sens otwierać spór, gdy potwierdziłam otrzymanie towaru „Confirm Goods Received”, czyli sprzedający otrzymał już pieniądze, ale jakość otrzymanego przedmiotu odbiega znacznie od zdjęcia zamieszonego na aukcji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here