Anulowanie zamówienia i płatności na Aliexpress

227
75063

Anulowanie zamówienia i płatności na Aliexpress

W tym poradniku dowiesz się jak w prosty sposób anulować zamówienie na Aliexpress, które oczekuje już na wysyłkę, jak ponowić takie zamówienie (anulować anulowanie). Poznasz mechanizm jaki działa na Aliexpress, w przypadku anulowania zamówień oraz płatności.

Również w tym wideo poradniku dowiesz się jak anulować – cofnąć – wpłatę za zakupiony produkt czyli jak anulować płatność.

Poradnik podzielony jest na dwie krótkie części, zapraszam do oglądania:

Mniej szczegółowo, ale jednak, zostało to również wyjaśnione w pomocy Aliexpress:

http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/cancel_order.php

227 COMMENTS

  1. A co w takiej sytuacji? Pod koniec sierpnia zrobiłam zamówienie, 3 dni później je anulowałam na początku korespondencji sprzedawca zapewnił mnie że zwrot będzie do 11 dni, Zwrotu nie mam do dziś. Do kogo się z tym udać? Sprzedawca nie odpowiada na wiadomości, nie widzę tez opcji aby można było wystawić mu negatywny komentarz. Czy ktoś ma jakiś pomysł?

  2. Kupiłam zegarek za 17usd i okazało, ze bank pobrał mi dodatkowo 40zl za zagraniczny przelew. Można to jakoś cofnąć lub anulować, żeby odzyskać te 40 zł? Jeśli tak to gdzie i jak?

    • jak zamówienie jeszcze nie zostało oznaczone jako wysłane to jak najbardziej da sie anulować zamówienie… tylko skąd taka prowizja za przelew…. przecież na ali jest możliwość dokonywania przelewów poprzez „przelewy24” co jest najszybszym i jednym z najtańszych sposobów płatności…

  3. Anulowałem 2 zamówienia opłacone poprzez Przelewy24. Refund z ali został zatwierdzony 10.11.2017 i 13.11.2017. Do dnia dzisiejszego 03.12.2017 nie otrzymałem środków, a w międzyczasie anulowana transakcja z gearbest (też via Przelewy24) wróciła. Support ali twierdzi, że pieniądze zwrócili, support Przelewy24 twierdzi, że nie było dyspozycji zwrotu. Co zrobić w takiej sytuacji?

    • Mam dokładnie taką samą sytuację. Na prośbę sprzedawcy anulowałem zamówienie, bo się pomylił w kuponie rabatowym. Informacje o zatwierdzonym zwrocie na aliexpress są 13.11, a pieniądze nie wróciły na konto. Rozmawiałem z aliexpress i twierdzą, że zrobili mi zwrot i mam pytać w moim banku. W banku nic nie przyszło. Pytałem też w Przelewy24 i twierdzą, że nie dostali dyspozycji na zwrot. Ponoć Aliexpress nie jest bezpośrednim klientem Przelewy24. Jest jeszcze pośrednik PPRO Financial Ltd między Aliexpress a Przelewy24. Aliexpress odsyła mnie do banku, bank do Przelewy24, a Przelewy24 do Aliexpress. Ali twierdzi, że kasę zwrócili (mają jakiś ID potwierdzający), a mój bank i Przelewy24 nie dostali żadnej dyspozycji do zwrotu. Na razie złożyłem reklamacje w banku, a Przelewy24 wysłały zapytanie do PPRO Financial Ltd. Może to jednak strasznie długo potrwać, bank stwierdził, że nawet do paru miesięcy. Obawiam się jednak, że tych pieniędzy już nie odzyskam. Myślałem, że instytucjom bankowym można ufać, ale jak widać się myliłem. Pytanie, tylko która z nich jest złodziejem.

    • Tak samo pieniądze wróciły. Z supportu ali poznałem ID zwrotu, który podałem w reklamacji P24. Dopiero to podziałało. Kontakt z bankiem był taki, że oni nic nie mogą zrobić jeśli nie dostarczymy potwierdzenia przelewu na nasz rachunek – który dostać od czajników nie ma szans, bo zwracają przecież przez brokera (tu Przelewy24). Wniosek jest taki, że nigdy więcej już nie skorzystam z P24. Od teraz tylko PP, karta, ewentualnie PayU.

      Mam nadzieję, że moje doświadczenie pomoże komuś w przyszłości.

  4. Anulowałem 2 zamówienia opłacone poprzez Przelewy24. Refund z ali został zatwierdzony 10.11.2017 i 13.11.2017. Do dnia dzisiejszego 03.12.2017 nie otrzymałem środków, a w międzyczasie anulowana transakcja z gearbest (też via Przelewy24) wróciła. Support ali twierdzi, że pieniądze zwrócili, support Przelewy24 twierdzi, że nie było dyspozycji zwrotu. Co zrobić w takiej sytuacji?

    • Mam dokładnie taką samą sytuację. Na prośbę sprzedawcy anulowałem zamówienie, bo się pomylił w kuponie rabatowym. Informacje o zatwierdzonym zwrocie na aliexpress są 13.11, a pieniądze nie wróciły na konto. Rozmawiałem z aliexpress i twierdzą, że zrobili mi zwrot i mam pytać w moim banku. W banku nic nie przyszło. Pytałem też w Przelewy24 i twierdzą, że nie dostali dyspozycji na zwrot. Ponoć Aliexpress nie jest bezpośrednim klientem Przelewy24. Jest jeszcze pośrednik PPRO Financial Ltd między Aliexpress a Przelewy24. Aliexpress odsyła mnie do banku, bank do Przelewy24, a Przelewy24 do Aliexpress. Ali twierdzi, że kasę zwrócili (mają jakiś ID potwierdzający), a mój bank i Przelewy24 nie dostali żadnej dyspozycji do zwrotu. Na razie złożyłem reklamacje w banku, a Przelewy24 wysłały zapytanie do PPRO Financial Ltd. Może to jednak strasznie długo potrwać, bank stwierdził, że nawet do paru miesięcy. Obawiam się jednak, że tych pieniędzy już nie odzyskam. Myślałem, że instytucjom bankowym można ufać, ale jak widać się myliłem. Pytanie, tylko która z nich jest złodziejem.

    • Tak samo pieniądze wróciły. Z supportu ali poznałem ID zwrotu, który podałem w reklamacji P24. Dopiero to podziałało. Kontakt z bankiem był taki, że oni nic nie mogą zrobić jeśli nie dostarczymy potwierdzenia przelewu na nasz rachunek – który dostać od czajników nie ma szans, bo zwracają przecież przez brokera (tu Przelewy24). Wniosek jest taki, że nigdy więcej już nie skorzystam z P24. Od teraz tylko PP, karta, ewentualnie PayU.

      Mam nadzieję, że moje doświadczenie pomoże komuś w przyszłości.

  5. Witam. Kilka dni temu zamówiłam kilka przedmiotów na aliexpres płacąc za pośrednictwem Przelewy24 poniewaz mojego banku nie ma na liście banków przelewy24 wybrałam transfer manualny po czym Bank pocztowy i na jego numer konta zrobiłam przelew z mojego banku. Niestety z powodu bardzo długiego czasu realizacji przelewu przez mój bank moje zamówienie ma status zamkniete z powodu nie zapłacenia w terminie.
    Kontaktując się z serwisem Przelewy 24 uzyskałam jedynie informacje że przekazali pieniążki dalej czyli aliexpress. Pisząc maile do sprzedających uzyskałam jedynie informacje ze moje zamówienia mają status ZAMKNIĘTE z powodu i jeżeli ciągle chce produkty które zamówiłam muszę zamówić jeszcze raz.
    I co teraz. Jak odzyskać pieniądze.
    Dziękuję z góry za odpowiedź.

  6. Witam. Kilka dni temu zamówiłam kilka przedmiotów na aliexpres płacąc za pośrednictwem Przelewy24 poniewaz mojego banku nie ma na liście banków przelewy24 wybrałam transfer manualny po czym Bank pocztowy i na jego numer konta zrobiłam przelew z mojego banku. Niestety z powodu bardzo długiego czasu realizacji przelewu przez mój bank moje zamówienie ma status zamkniete z powodu nie zapłacenia w terminie.
    Kontaktując się z serwisem Przelewy 24 uzyskałam jedynie informacje że przekazali pieniążki dalej czyli aliexpress. Pisząc maile do sprzedających uzyskałam jedynie informacje ze moje zamówienia mają status ZAMKNIĘTE z powodu i jeżeli ciągle chce produkty które zamówiłam muszę zamówić jeszcze raz.
    I co teraz. Jak odzyskać pieniądze.
    Dziękuję z góry za odpowiedź.

  7. Zamówiłem smartwatch na ali. Niestety towar został mi skradziony z paczki. Otworzyłem spór i mój spór został uwzględniony. Niestety od 2 miesięcy nie otrzymałem kasy. W zakładce Twój spór postęp mam napisane, ze Twój spór jest nadal w procesie, nie ma żadnych refundacji, informacji. Proszę o pomoc.

    • skontaktuj się z ali najpierw, powinieneś mieć status ‚fund processing’ czy jakoś tak. to by oznaczało że kasa jest wysłana.

    • kontaktuj się z aliexpress 🙂
      i sprawdź w banku czy nie ma przelewu zwrotnego z datą zakupu

  8. Zamówiłem smartwatch na ali. Niestety towar został mi skradziony z paczki. Otworzyłem spór i mój spór został uwzględniony. Niestety od 2 miesięcy nie otrzymałem kasy. W zakładce Twój spór postęp mam napisane, ze Twój spór jest nadal w procesie, nie ma żadnych refundacji, informacji. Proszę o pomoc.

    • skontaktuj się z ali najpierw, powinieneś mieć status ‚fund processing’ czy jakoś tak. to by oznaczało że kasa jest wysłana.

    • kontaktuj się z aliexpress 🙂
      i sprawdź w banku czy nie ma przelewu zwrotnego z datą zakupu

  9. Zamówiłem na ali pewne przedmioty i zapłaciłem odrazu kartą VISA, jednak zrezygnowałem z zakupu i anulowałem transakcję. Kwota transakcji to 42.23$ (171,11zł na dzień w którym płaciłem).
    Sprzedawca zatwierdził anulowanie i dostałem po kilku dniach zwrot na konto – tylko, że zamiast ~170zł to 149,70zł, wiec prawie 22zł mniej!
    Czy to normalne, że tak się stało?
    Pozdrawiam

  10. Zamówiłem na ali pewne przedmioty i zapłaciłem odrazu kartą VISA, jednak zrezygnowałem z zakupu i anulowałem transakcję. Kwota transakcji to 42.23$ (171,11zł na dzień w którym płaciłem).
    Sprzedawca zatwierdził anulowanie i dostałem po kilku dniach zwrot na konto – tylko, że zamiast ~170zł to 149,70zł, wiec prawie 22zł mniej!
    Czy to normalne, że tak się stało?
    Pozdrawiam

  11. Proszę o pomoc..
    Anulowałam zamówienie, dostałam potwierdzenie, że pieniądze doszły przez przelewy24. Zamówienie ma status zakończony a ja po ponad 14 dniach od anulowania zamówienia nadal nie mam pieniędzy.
    Dzwoniąc do serwisu przelewy24 powiedziano mi, że pieniędze doszły tam gdzie miały ale nie ma żadnych kroków od ich strony aby zwrócić.
    Napisałam do sprzedawcy ale oni niby piszą, że ich nie mają? Nie wiem co robić?

  12. Proszę o pomoc..
    Anulowałam zamówienie, dostałam potwierdzenie, że pieniądze doszły przez przelewy24. Zamówienie ma status zakończony a ja po ponad 14 dniach od anulowania zamówienia nadal nie mam pieniędzy.
    Dzwoniąc do serwisu przelewy24 powiedziano mi, że pieniędze doszły tam gdzie miały ale nie ma żadnych kroków od ich strony aby zwrócić.
    Napisałam do sprzedawcy ale oni niby piszą, że ich nie mają? Nie wiem co robić?

  13. Dzień dobry ,mam problem . Wczoraj w nocy robiłam zamówienie chciałam już zapłacić przez przelew24 ale mój bank był już nieczynny .Dziś po południu zapłaciłam za te rzeczy ,pieniądze z konta poszły ale nie dostałam żadnej informacji zwrotnego ze zamówienie zostało przyjęte. Ciągle jest zaznaczone ze nie zapłaciłam. Nie dostałam żadnego numeru rachunku czy co tam się dostaje . Co mam robić ?

  14. Dzień dobry ,mam problem . Wczoraj w nocy robiłam zamówienie chciałam już zapłacić przez przelew24 ale mój bank był już nieczynny .Dziś po południu zapłaciłam za te rzeczy ,pieniądze z konta poszły ale nie dostałam żadnej informacji zwrotnego ze zamówienie zostało przyjęte. Ciągle jest zaznaczone ze nie zapłaciłam. Nie dostałam żadnego numeru rachunku czy co tam się dostaje . Co mam robić ?

  15. Witam,
    zrobiłem zakup i zapłaciłem za przedmiot jednak dosłownie po 2 min anulowałem to zamówienie, z tego co wiem sprzedawca nie musi nawet tego potwierdzać, status zamówienia Finished, co prawda niżej pisze The buyer has cancelled this order. ale to raczej z automatu zostało anulowane, dobrze myśle?? pieniądze alie pobrało status Finished i w zakładce financial refound processing. tylko czy na meila nie powieniem dostać potwierdzenia ze zostało to anulowane tak jak w innych przypadkach zawsze dostaje tylko zazwyczaj anulowałem za akceptacja sprzedającego.

    drugie pytanie robiłem zakupy konkretnie 5 razy u jednego sprzedawcy w ten sam dzien,po prostu musiałem rozbic wszystko na 5 płatności. po czym zrezygnowałem z tego sprzedawca zakceptował moją anulacie,potwierdzenie na meila dostałem wszystko ok zwrot pieniedzy po 2 dniach tylko że z 5 płątności dostałem na ten moment 4 czemu jedna została pominieta wszystkie inne wrócił w ten sam dzien??

    • Pierwsze pytanie:
      pieniądze do 15 dni wrócą na konto z datą dokonania zakupu 🙂 zamówienie jest zakończone

      Drugie pytanie: ta jedna powinna wrócić do 15 dni, jak napisałam wyżej. Jeśli nie bedzie, proszę się kontaktować z bankiem lub przelewami24, zależnie od tego jak Pan płacił 🙂

  16. Witam,
    zrobiłem zakup i zapłaciłem za przedmiot jednak dosłownie po 2 min anulowałem to zamówienie, z tego co wiem sprzedawca nie musi nawet tego potwierdzać, status zamówienia Finished, co prawda niżej pisze The buyer has cancelled this order. ale to raczej z automatu zostało anulowane, dobrze myśle?? pieniądze alie pobrało status Finished i w zakładce financial refound processing. tylko czy na meila nie powieniem dostać potwierdzenia ze zostało to anulowane tak jak w innych przypadkach zawsze dostaje tylko zazwyczaj anulowałem za akceptacja sprzedającego.

    drugie pytanie robiłem zakupy konkretnie 5 razy u jednego sprzedawcy w ten sam dzien,po prostu musiałem rozbic wszystko na 5 płatności. po czym zrezygnowałem z tego sprzedawca zakceptował moją anulacie,potwierdzenie na meila dostałem wszystko ok zwrot pieniedzy po 2 dniach tylko że z 5 płątności dostałem na ten moment 4 czemu jedna została pominieta wszystkie inne wrócił w ten sam dzien??

    • Pierwsze pytanie:
      pieniądze do 15 dni wrócą na konto z datą dokonania zakupu 🙂 zamówienie jest zakończone

      Drugie pytanie: ta jedna powinna wrócić do 15 dni, jak napisałam wyżej. Jeśli nie bedzie, proszę się kontaktować z bankiem lub przelewami24, zależnie od tego jak Pan płacił 🙂

  17. Co mam zrobić gdy zapłaciłam za towar którego mi nie wysłano bo prawdopodobnie był jego brak a kontaktu ze sprzedającym nie ma co prawdopodobnie usunął konto?

  18. Co mam zrobić gdy zapłaciłam za towar którego mi nie wysłano bo prawdopodobnie był jego brak a kontaktu ze sprzedającym nie ma co prawdopodobnie usunął konto?

  19. Towar zakupiony i zapłacony, zamówienie anulowane – sprzedawca się zgodził. Od anulowania minęło już 15 dni a na koncie nadal nie ma pieniędzy… płacone kartą.

    • prosze sprawdzić – w historii bedzie widnieć z datą zakupu, nie anulowania bądź zwrotu.
      jeśli nie ma, proszę skontaktować się z bankiem

  20. Towar zakupiony i zapłacony, zamówienie anulowane – sprzedawca się zgodził. Od anulowania minęło już 15 dni a na koncie nadal nie ma pieniędzy… płacone kartą.

    • prosze sprawdzić – w historii bedzie widnieć z datą zakupu, nie anulowania bądź zwrotu.
      jeśli nie ma, proszę skontaktować się z bankiem

  21. Witam, opłaciłam przez pomyłkę 3 razy to samo zamówienie, co robić ? Uda się odzyskać pieniądze ?

  22. Witam, opłaciłam przez pomyłkę 3 razy to samo zamówienie, co robić ? Uda się odzyskać pieniądze ?

  23. Zamówiłam okulary za 2.63 $, ale z konta zabrało mi 40 zł. Chcę zrezygnować z zakupu, ponieważ według kursu powinnam zapłacić ok. 12 zł. Nie ma nigdzie informacji, że jest jakaś dodatkowa kwota ani nie przyszła informacja, że to za przelew za granicę.

  24. Zamówiłam okulary za 2.63 $, ale z konta zabrało mi 40 zł. Chcę zrezygnować z zakupu, ponieważ według kursu powinnam zapłacić ok. 12 zł. Nie ma nigdzie informacji, że jest jakaś dodatkowa kwota ani nie przyszła informacja, że to za przelew za granicę.

  25. Witam, anulowałam zamówienie jak na filmiku i czy zwróci mi pieniądze? Dziś kupiłam przedmiot i w ciągu niecałych 10 minut anulowałam, płaciłam kartą 😉

  26. Witam, anulowałam zamówienie jak na filmiku i czy zwróci mi pieniądze? Dziś kupiłam przedmiot i w ciągu niecałych 10 minut anulowałam, płaciłam kartą 😉

  27. Witam, zrobiłam miesiąc temu zamówienie i od razu je anulowałam, kasa pobrana, nadal zwrotu kasy nie ma ,a niby jest do 20 dni. Czy jest możliwość wysłania wiadomości/maile do nich aby wyjaśnili co jest grane??

  28. Witam, zrobiłam miesiąc temu zamówienie i od razu je anulowałam, kasa pobrana, nadal zwrotu kasy nie ma ,a niby jest do 20 dni. Czy jest możliwość wysłania wiadomości/maile do nich aby wyjaśnili co jest grane??

  29. Witam, co w przypadku kiedy jest informacja, ze sprzedawca wysłał zamówienie a tam gdzie się śledzi w jakim jest kraju jest info ” order has been cancelled”?

  30. Witam, co w przypadku kiedy jest informacja, ze sprzedawca wysłał zamówienie a tam gdzie się śledzi w jakim jest kraju jest info ” order has been cancelled”?

  31. Witam , dokonałam płatnosci przez przelewy24 wyskoczył mi komunikat z jakimś błędem, pieniadze z konta zabrało więc ponownie ich nie wysyłałam, otrzymałam maila ,że w ciagu 24 platnosc powinna byc zweryfikowana a od 2 dni nic nie ruszyło, co mam zrobić?

  32. Witam , dokonałam płatnosci przez przelewy24 wyskoczył mi komunikat z jakimś błędem, pieniadze z konta zabrało więc ponownie ich nie wysyłałam, otrzymałam maila ,że w ciagu 24 platnosc powinna byc zweryfikowana a od 2 dni nic nie ruszyło, co mam zrobić?

  33. Cześć, mam pytanie.
    Dałem anulowanie przez komórkę, zamówienia którego płatność była weryfikowana. Jednak nie wrzuciło mi tego do zamówień anulowanych tylko do zamówień ZREALIZOWANYCH. pytanie, czy tak powinno być, czy pieniądze zostana mi zwrócone?
    Czekam na odp.

  34. Cześć, mam pytanie.
    Dałem anulowanie przez komórkę, zamówienia którego płatność była weryfikowana. Jednak nie wrzuciło mi tego do zamówień anulowanych tylko do zamówień ZREALIZOWANYCH. pytanie, czy tak powinno być, czy pieniądze zostana mi zwrócone?
    Czekam na odp.

  35. Jeśli płatność jeszcze nie została zweryfikowana i z mojego konta jeszcze nie zdążyło pobrać kasy a ja już anulowałam zamówienie to muszę czekać aż sprzedawca zatwierdzi anulowanie?

  36. Jeśli płatność jeszcze nie została zweryfikowana i z mojego konta jeszcze nie zdążyło pobrać kasy a ja już anulowałam zamówienie to muszę czekać aż sprzedawca zatwierdzi anulowanie?

  37. witam, mam pytanie, złożyłam zamówienie, które było w oczekiwaniu na wysyłkę i anulowałam je, ale z wymiany wiadomości wyszło, że towar został wysłany, czy coś można z tym zrobić?

  38. witam, mam pytanie, złożyłam zamówienie, które było w oczekiwaniu na wysyłkę i anulowałam je, ale z wymiany wiadomości wyszło, że towar został wysłany, czy coś można z tym zrobić?

  39. wITAM ZAPLACIŁEM ZA PRODUKT ALE PO CHWILI ANULOWAŁEM .JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA ZWROT PIENIEDZY?

  40. wITAM ZAPLACIŁEM ZA PRODUKT ALE PO CHWILI ANULOWAŁEM .JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA ZWROT PIENIEDZY?

  41. Nie otrzymałam zamówionego towaru, nie dostałam żadnej kwoty zwrotnej!!! Takich ,,inwestycji,, było sporo!!! To jedno wielkie oszustwo!!!

  42. Nie otrzymałam zamówionego towaru, nie dostałam żadnej kwoty zwrotnej!!! Takich ,,inwestycji,, było sporo!!! To jedno wielkie oszustwo!!!

  43. Anulowałam zamówienie parę minut po wplacie kartą płatniczą. Sprzedający to akceptował i następnego dnia miałam pienądze na koncie. Tylko dostałam zwrot za inna transakcje, różnica była 2zł, więc nie robię zamieszania. Banki chyba trochę nie ogarniają tych wpłat. Można też otrzymać zwrot po innym kursie dolara.

  44. Anulowałam zamówienie parę minut po wplacie kartą płatniczą. Sprzedający to akceptował i następnego dnia miałam pienądze na koncie. Tylko dostałam zwrot za inna transakcje, różnica była 2zł, więc nie robię zamieszania. Banki chyba trochę nie ogarniają tych wpłat. Można też otrzymać zwrot po innym kursie dolara.

  45. witam ja trochę inaczej bo kupiłam zapłaciłam za zakupy pieniądze doszły ale zamówienie zostało anulowane przez sprzedającego dlaczego bo jest informacja też że sprzedający wysyła przesyłkę dn 13/01/17 a dnia 26/01/17 że zamówienie jest anulowane i nie wiem co teraz

  46. witam ja trochę inaczej bo kupiłam zapłaciłam za zakupy pieniądze doszły ale zamówienie zostało anulowane przez sprzedającego dlaczego bo jest informacja też że sprzedający wysyła przesyłkę dn 13/01/17 a dnia 26/01/17 że zamówienie jest anulowane i nie wiem co teraz

  47. Mam problem pierwszy raz zamawiam i sprzedawcy zostalo 1 dzien na wysylke bo bd anulowane ale ja placilam przelewem tradycyjnym wiec co z pieniędzmi?

  48. Mam problem pierwszy raz zamawiam i sprzedawcy zostalo 1 dzien na wysylke bo bd anulowane ale ja placilam przelewem tradycyjnym wiec co z pieniędzmi?

  49. Witam, w dniu wczorajszym dokonałem zakupu na Aliexpress ale anulowalem to zamowienie. Jednak chcialbym z powrotem to zamowienie kontynuować, ale opisany w nagraniu sposob poprzez wybranie resume order nie działa ponieważ nie ma tam takiej opcji. Proszę zatem o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam

  50. Witam, w dniu wczorajszym dokonałem zakupu na Aliexpress ale anulowalem to zamowienie. Jednak chcialbym z powrotem to zamowienie kontynuować, ale opisany w nagraniu sposob poprzez wybranie resume order nie działa ponieważ nie ma tam takiej opcji. Proszę zatem o pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam

  51. A ja zamawiam po raz pierwszy zamowilam dostalam link od przelewy24 ale nie dokonczylam zaplaty, jak oplacic to zamowienie? czy ono jest juz zarejestrowane?

  52. A ja zamawiam po raz pierwszy zamowilam dostalam link od przelewy24 ale nie dokonczylam zaplaty, jak oplacic to zamowienie? czy ono jest juz zarejestrowane?

  53. Podczas dokonywania platnosci pojawil sie blad, zamowiony towar zniknal z koszyka i nie ma go w moich zakupach, a pieniadze z karty zeszly. Jak odzyskac platnosc?

  54. Podczas dokonywania platnosci pojawil sie blad, zamowiony towar zniknal z koszyka i nie ma go w moich zakupach, a pieniadze z karty zeszly. Jak odzyskac platnosc?

  55. Mam problem z odzyskaniem pieniędzy za kurtkę. Niby w dispute zgodzili się na zwrot całej kwoty (bez odsyłania towaru), ale czekam kolejny dzień i zwrotu nie ma a dispute zakończony. Jak długo może trwać zwrot pieniedzy ze sporu?

  56. Mam problem z odzyskaniem pieniędzy za kurtkę. Niby w dispute zgodzili się na zwrot całej kwoty (bez odsyłania towaru), ale czekam kolejny dzień i zwrotu nie ma a dispute zakończony. Jak długo może trwać zwrot pieniedzy ze sporu?

  57. Sam sobie odpowiem dla potomnych bo jakoś autor się nie kwapi. Po anulowaniu zamówienia nie trzeba jeszcze raz anulować płatności Kasa wróciła po 9 dniach.

    • Nie da się anulować płatności po anulowaniu zamówienia, coś takiego nie istnieje. Anulowanie jest tylko jedną czynnością.

  58. Sam sobie odpowiem dla potomnych bo jakoś autor się nie kwapi. Po anulowaniu zamówienia nie trzeba jeszcze raz anulować płatności Kasa wróciła po 9 dniach.

    • Nie da się anulować płatności po anulowaniu zamówienia, coś takiego nie istnieje. Anulowanie jest tylko jedną czynnością.

  59. Anulowałem zamówienie po 30 min. od zakupu. Czy żeby odzyskać pieniądze muszę jeszcze zrobić anulowanie płatności tak jak w drugiej części poradnika , czy jednak zwrot pieniędzy nastąpi bez tego? Dodam że status wyskoczył jako „wykończone” i nie ma już opcji o zwrocie płatności.

  60. Anulowałem zamówienie po 30 min. od zakupu. Czy żeby odzyskać pieniądze muszę jeszcze zrobić anulowanie płatności tak jak w drugiej części poradnika , czy jednak zwrot pieniędzy nastąpi bez tego? Dodam że status wyskoczył jako „wykończone” i nie ma już opcji o zwrocie płatności.

  61. A ja anulowałem płatność nie zweryfikowaną, Teraz ma status
    „Cancelled Orders – Finished ” poniewaz nie mogłem sie dogadać co do szczegółów pewnego produktu, do jakiego czasu jest zwrot max? narazie minal 1 dzien

  62. A ja anulowałem płatność nie zweryfikowaną, Teraz ma status
    „Cancelled Orders – Finished ” poniewaz nie mogłem sie dogadać co do szczegółów pewnego produktu, do jakiego czasu jest zwrot max? narazie minal 1 dzien

  63. U mnie trochę bardziej złożony problem. Anulowałam zamówienie, sprzedający się zgodził. Było płacone kartą i na kartę miał być zwrot, czekam już ponad 3 tygodnie i dopiero teraz się przyjrzałam- to nie jest moja karta. W formularzu jest zwrot na kartę o innych numerach niż jakakolwiek moja karta. Co robić w takiej sytuacji? Wygląda to tak, jakby chińczyk podał swoją kartę jako kartę do zwrotu.

  64. U mnie trochę bardziej złożony problem. Anulowałam zamówienie, sprzedający się zgodził. Było płacone kartą i na kartę miał być zwrot, czekam już ponad 3 tygodnie i dopiero teraz się przyjrzałam- to nie jest moja karta. W formularzu jest zwrot na kartę o innych numerach niż jakakolwiek moja karta. Co robić w takiej sytuacji? Wygląda to tak, jakby chińczyk podał swoją kartę jako kartę do zwrotu.

  65. a mi pobrano dwa razy z konta i jest dziwne bo kwoty te same i odbiorca inaczej napisane aliexpress i raz londyn raz luxemburg …o co chodzi ?

    • AliExpress londyn jest prawidłowo, co do luxemburg raczej wątpię. Być może padłaś ofiarą phishingu. Jak odzyskać pieniądze masz wyjaśnione w poradnikach.

  66. a mi pobrano dwa razy z konta i jest dziwne bo kwoty te same i odbiorca inaczej napisane aliexpress i raz londyn raz luxemburg …o co chodzi ?

    • AliExpress londyn jest prawidłowo, co do luxemburg raczej wątpię. Być może padłaś ofiarą phishingu. Jak odzyskać pieniądze masz wyjaśnione w poradnikach.

  67. witam,zamówiłem 1111 i po chwili anulowałem zamówienie,(na stronie mojego konta widnieje że aliexpres dostał pieniądze 14 11 płatnośc visa) na zwrot pieniędzy czekam już 14 dni- jest 28 11 . co robić jakie kroki podjąć? 466zł to nie jest mało

    • dzięki za poprzednią odpowiedz, mam jeszcze jedno pytanie; dostałem zwrot 85,65$ na przedmiocie zakupu kwota też 85,65$ ale faktycznie z konta pobrali mi110,49$ – te 466zł co wspominałem w pierwszym poście. Nie wiem skąd ta różnica, może to z tego całego zamieszania cenowego w związku z 1111.Jak mogę to zgłosić- gdzie znajdę adres do tego rodzaju sporów? (mój angielski mocno spierany jest przez translator) pozdrawiam

  68. witam,zamówiłem 1111 i po chwili anulowałem zamówienie,(na stronie mojego konta widnieje że aliexpres dostał pieniądze 14 11 płatnośc visa) na zwrot pieniędzy czekam już 14 dni- jest 28 11 . co robić jakie kroki podjąć? 466zł to nie jest mało

    • dzięki za poprzednią odpowiedz, mam jeszcze jedno pytanie; dostałem zwrot 85,65$ na przedmiocie zakupu kwota też 85,65$ ale faktycznie z konta pobrali mi110,49$ – te 466zł co wspominałem w pierwszym poście. Nie wiem skąd ta różnica, może to z tego całego zamieszania cenowego w związku z 1111.Jak mogę to zgłosić- gdzie znajdę adres do tego rodzaju sporów? (mój angielski mocno spierany jest przez translator) pozdrawiam

  69. Witam, zamowilam na Ali biale konwersy 2 dni temu . Dzis sprawdzilam moje zamowienie i jest zamkniete a sklep juz nie istnieje. Pojawilo mi sie takie powiadomienie: Masz odwołanie w procesie, Kliknij „Widok odwołanie” W celu uzyskania szczegółowych informacji. Co to oznacza? Mam do wyboru opcje ‚ want to appeal@ Czy jesli to wybiore zwroca mi pieniadze ?

  70. Witam, zamowilam na Ali biale konwersy 2 dni temu . Dzis sprawdzilam moje zamowienie i jest zamkniete a sklep juz nie istnieje. Pojawilo mi sie takie powiadomienie: Masz odwołanie w procesie, Kliknij „Widok odwołanie” W celu uzyskania szczegółowych informacji. Co to oznacza? Mam do wyboru opcje ‚ want to appeal@ Czy jesli to wybiore zwroca mi pieniadze ?

  71. Witam anulowalem dwa zamówienia odrazu po kupnie .minęło 15 dni i dalej nie mam zwrotu na koncie .czy mam się martwić ?jest na ali jakąś pomoc do której mogę w tej sprawie napisać ?

  72. Witam anulowalem dwa zamówienia odrazu po kupnie .minęło 15 dni i dalej nie mam zwrotu na koncie .czy mam się martwić ?jest na ali jakąś pomoc do której mogę w tej sprawie napisać ?

  73. Witam, wczorajsze zakupy miałam w koszyku, dałam kup, ale nie zapłaciłam, bo nie działają przelewy24. Czy te zamówienia same się anulują czy trzeba to jakoś anulować samemu? Podany był mój mail oraz adres do wysyłki, ale na emailu nie otrzymałam żadnego powiadomienia. Dzisiaj wchodzę na stronę, ale w koszyku już nie było tych produktów..

  74. Witam, wczorajsze zakupy miałam w koszyku, dałam kup, ale nie zapłaciłam, bo nie działają przelewy24. Czy te zamówienia same się anulują czy trzeba to jakoś anulować samemu? Podany był mój mail oraz adres do wysyłki, ale na emailu nie otrzymałam żadnego powiadomienia. Dzisiaj wchodzę na stronę, ale w koszyku już nie było tych produktów..

  75. witam a co oznacza status WYKOŃCZONE podczas gdy zaplacilam za zamowienie, pieniazki poszly ale po 30 minutach zrezygnowalam?

  76. witam a co oznacza status WYKOŃCZONE podczas gdy zaplacilam za zamowienie, pieniazki poszly ale po 30 minutach zrezygnowalam?

  77. Witam,
    składałam swoje pierwsze zamówienie na Ali 11.11.2016r. Z racji tego, że to moje początki zrealizowałam płatność przelewem tradycyjnym przez Przelewy24. Bank wpłatę zaksięgował mi pierwszego dnia roboczego, czyli dziś (14.11). Natomiast w sobotę dostałam maila o anulowaniu przez sprzedawcę 2 zamówień z powodu braku wpłaty do 12.11.2016r. I w tej sytuacji nie wiem co z częścią wpłaconych pieniędzy z tych dwóch anulowanych zamówień? A kwota nie była mała.
    Sporu nie mogę otworzyć, ponieważ na zamówienie pisze tylko, że nie zapłacono. Chyba, że ta wpłata automatycznie do mnie wróci? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

  78. Witam,
    składałam swoje pierwsze zamówienie na Ali 11.11.2016r. Z racji tego, że to moje początki zrealizowałam płatność przelewem tradycyjnym przez Przelewy24. Bank wpłatę zaksięgował mi pierwszego dnia roboczego, czyli dziś (14.11). Natomiast w sobotę dostałam maila o anulowaniu przez sprzedawcę 2 zamówień z powodu braku wpłaty do 12.11.2016r. I w tej sytuacji nie wiem co z częścią wpłaconych pieniędzy z tych dwóch anulowanych zamówień? A kwota nie była mała.
    Sporu nie mogę otworzyć, ponieważ na zamówienie pisze tylko, że nie zapłacono. Chyba, że ta wpłata automatycznie do mnie wróci? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

  79. Witam zamówiłam dziś plecak na Ali ale zrezygnowałam z zakupu. Pieniądze poszły z karty. Na stronie internetowej wyświetla mi się:
    Status:
    Fund Processing
    Reminder:
    The buyer has cancelled this order.
    Co mam teraz zrobić? czekać na wiadomość od sprzedającego ?

  80. Witam zamówiłam dziś plecak na Ali ale zrezygnowałam z zakupu. Pieniądze poszły z karty. Na stronie internetowej wyświetla mi się:
    Status:
    Fund Processing
    Reminder:
    The buyer has cancelled this order.
    Co mam teraz zrobić? czekać na wiadomość od sprzedającego ?

  81. Witam a ja mam takie pytanie… Zamówiłem rano 4 rzeczy i przy każdym zamówieniu mam Przetwarzanie płatności Komórka Zamówienie.. Z konta mi nie pobrało pieniędzy… A specjalnie jedno anulowałem i zamówiłem drugi raz to samo zapłaciłem kartą i pieniądze z konta poszły 🙂 Czekać aż przejdą te płatności czy anulować i płacić jeszcze raz ? Chodzi o to czy mi nie pobierze dwa razy pieniędzy… ?

  82. Witam a ja mam takie pytanie… Zamówiłem rano 4 rzeczy i przy każdym zamówieniu mam Przetwarzanie płatności Komórka Zamówienie.. Z konta mi nie pobrało pieniędzy… A specjalnie jedno anulowałem i zamówiłem drugi raz to samo zapłaciłem kartą i pieniądze z konta poszły 🙂 Czekać aż przejdą te płatności czy anulować i płacić jeszcze raz ? Chodzi o to czy mi nie pobierze dwa razy pieniędzy… ?

  83. Przelewy24 przestały być 11/11 obsługiwaną formą płatności na AliE??
    Taki wyświetla się komunikat…
    Trochę kiepsko…

  84. Przelewy24 przestały być 11/11 obsługiwaną formą płatności na AliE??
    Taki wyświetla się komunikat…
    Trochę kiepsko…

  85. Dzień dobry, zamówiłam, zapłaciłam, kwotę pobrali mi z konta i się rozmyśliłam. Anulowałam zamówienie, ale sprzedawca się nie zgodził, co mam zrobić, żeby jednak ali anulowało moje zamówienie?

    • Zamknął. A czy on ma możliwość zmienić decyzję? W sensie, że ja jeszcze nie mam zwrotu, a on przywrócić moje zamówienie, jednak je wysłać i zatrzymać pieniądze? Czy już jestem bezpieczna?

    • Hej, proszę powiedzcie mi co zrobic kiedy sprzedawca nie chce anulowac zamowienia w ogole…. Probowaslam juz chyba 10 razy a on ciagle odrzuca… jak to zalatwic???

  86. Dzień dobry, zamówiłam, zapłaciłam, kwotę pobrali mi z konta i się rozmyśliłam. Anulowałam zamówienie, ale sprzedawca się nie zgodził, co mam zrobić, żeby jednak ali anulowało moje zamówienie?

    • Zamknął. A czy on ma możliwość zmienić decyzję? W sensie, że ja jeszcze nie mam zwrotu, a on przywrócić moje zamówienie, jednak je wysłać i zatrzymać pieniądze? Czy już jestem bezpieczna?

    • Hej, proszę powiedzcie mi co zrobic kiedy sprzedawca nie chce anulowac zamowienia w ogole…. Probowaslam juz chyba 10 razy a on ciagle odrzuca… jak to zalatwic???

    • Witam, co mam zrobić jeśli mam podobną sytuacje ale u mnie już minęło 15 dni roboczych a pieniędzy na koncie dalej nie ma a sprzedawca mi nic nie odpisuje …

    • Od momentu potwierdzenia anulowania przez sprzedawcę, oczekiwanie na zwrot pieniędzy od 3 do 15 dni.
      Please note: You should receive your refund within 3-15 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.

    • Witam, co mam zrobić jeśli mam podobną sytuacje ale u mnie już minęło 15 dni roboczych a pieniędzy na koncie dalej nie ma a sprzedawca mi nic nie odpisuje …

    • Od momentu potwierdzenia anulowania przez sprzedawcę, oczekiwanie na zwrot pieniędzy od 3 do 15 dni.
      Please note: You should receive your refund within 3-15 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.

  87. Anulowałam zamówienie, czy muszę kupić je jeszcze raz i anulować by odzyskać pieniądzę? Sprzedawca nie wysłał go i ciągle wydłuża czas, niestety ma zero opinii..

    • Jeżeli anulujesz zamówienie po opłacie i opłata została już zweryfikowana, to musisz czekać na potwierdzenie tego anulowania przez sprzedawcę. Mówiąc prościej. Jeżeli kupiłaś, status zamówienia brzmi Awaiting Shippment i anulujesz, to sprzedawca musi się zgodzić na to anulowanie. Postrasz go w wiadomości, że zgłosisz do administracji AliExpress i może zmięknie 🙂

  88. Anulowałam zamówienie, czy muszę kupić je jeszcze raz i anulować by odzyskać pieniądzę? Sprzedawca nie wysłał go i ciągle wydłuża czas, niestety ma zero opinii..

    • Jeżeli anulujesz zamówienie po opłacie i opłata została już zweryfikowana, to musisz czekać na potwierdzenie tego anulowania przez sprzedawcę. Mówiąc prościej. Jeżeli kupiłaś, status zamówienia brzmi Awaiting Shippment i anulujesz, to sprzedawca musi się zgodzić na to anulowanie. Postrasz go w wiadomości, że zgłosisz do administracji AliExpress i może zmięknie 🙂

  89. Anulowałam zamówienie, czy muszę kupić je jeszcze raz i anulować by odzyskać pieniądzę? Sprzedawca nie wysłał go i ciągle wydłuża czas, niestety ma zero opinii..

    • Jeżeli anulujesz zamówienie po opłacie i opłata została już zweryfikowana, to musisz czekać na potwierdzenie tego anulowania przez sprzedawcę. Mówiąc prościej. Jeżeli kupiłaś, status zamówienia brzmi Awaiting Shippment i anulujesz, to sprzedawca musi się zgodzić na to anulowanie. Postrasz go w wiadomości, że zgłosisz do administracji AliExpress i może zmięknie 🙂

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here