SWISS POST – przedmiot zostanie zniszczony

Uwaga. Kilku nieuczciwych sprzedawców obmyśliło plan idealny jak się wzbogacić na niewiedzy użytkowników serwisu Aliexpress. Przeczytajcie koniecznie, jeżeli też otrzymaliście taki oto list o treści SWISS POST – przedmiot zostanie zniszczony, to przeczytacie ten artykuł do końca:

Wysyłanie pustych kopert, nie wysyłanie produktów, lub fałszywe numery śledzenia odeszły do lamusa. Chińczycy wpadli na nowy plan „wkręcania” kupujących, by ci potwierdzali zamówienia i nie obwiniali za to sprzedawcy.

Pewnie wiele osób dało się na to nabrać i nawet nie otwierało sporu, godząc się z wpadką i ciesząc się, że uniknęło się kary, ale… to jest oszustwo.

Jeżeli też otrzymaliście taki oto list:

 

SWISS POST - przedmiot zostanie zniszczony

SWISS POST – przedmiot zostanie zniszczony. Raport z otwarcia.

To oznacza, że zostaliście wyrolowani. Dlaczego? Otóż Swiss post nie rozsyła takich listów, a już na pewno nie w kopertach prosto z Chin, bez ich naruszania. Gdyby jakiekolwiek pismo w związku z powyższym miało zostać wysłane, wyglądałoby ono podobnie jak listy od UC z Polski.

Co w takim przypadku robić? Natychmiast otwierać spór, podając jako powód albo „Nie mogę śledzić przesyłki”, albo „Czas dostawy się kończy, a produkt nie dotarł” lub ewentualnie „Urząd celny przechwycił moją przesyłkę”.

Przygotujcie się, że sprzedawcy będą odpierać atak i odrzucać wasze spory, ale po kilku próbach zgodzą się, ewentualnie zawsze można taki spór Eskalować.

Oceń artykuł

9 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here