Gearbest Priority Line – zwrot za VAT
W związku z nieustającymi problemami z DPD, Gearbest zawiesiło współpracę i zrezygnowało z metody dostawy Priority Line.
Aktualnie wszystkie osoby, które od 1.12 wybrały tę metodę dostawy i musiały płacić VAT, otrzymają zwrot. Wystarczy napisać ticket do supportu przedstawiając zaświadczenie o naliczeniu opłat celnych!
Wiadomość pochodzi od pracownika GearBest. Poniżej oryginalny cytat:
Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’ logistic since 1 december 2017.
please contact Gearbest customer service, and provide your proof of customs fee payment, verified by the support department to deal with the compensation matters.
For more details, please consult Gearbest customer service.
Czy jak dzisiaj zamówie przedmiot z magazynu HK za 800 dolarow z gearbest i wybiore przesylke Priority Line to nalicza mi Vat czy nie? Jeśli tak to mogę się ubiegać o zwrot?
Czy jak dzisiaj zamówie przedmiot z magazynu HK za 800 dolarow z gearbest i wybiore przesylke Priority Line to nalicza mi Vat czy nie? Jeśli tak to mogę się ubiegać o zwrot?
Informacja bardzo ciekawa – pytanie, na ile się sprawdzi.
Zamówiłem lapka (tak, sam się sobie dziwię) Xiaomi 14 grudnia i czekam „jak na szpilkach” czy trafi na odprawę i dowalą VAT.
Jeśli faktycznie Gearbest by zwracał, to byłbym bardzo szczęśliwy 🙂
Którą wersje zamówiłeś? I czy już wysłana?
Informacja bardzo ciekawa – pytanie, na ile się sprawdzi.
Zamówiłem lapka (tak, sam się sobie dziwię) Xiaomi 14 grudnia i czekam „jak na szpilkach” czy trafi na odprawę i dowalą VAT.
Jeśli faktycznie Gearbest by zwracał, to byłbym bardzo szczęśliwy 🙂
Którą wersje zamówiłeś? I czy już wysłana?
Ta informacja dotyczy przesyłek wysłanych Registered Air Mail a nie Priority Line
Priority Line, tej metody wysyłki już niestety nie ma.
Ta informacja dotyczy przesyłek wysłanych Registered Air Mail a nie Priority Line
Priority Line, tej metody wysyłki już niestety nie ma.
Po kontakcie z GB support w celu potwierdzenia Waszych slow otrzymalem informacje ze clo i vat wg. ich regulaminu sa po stronie kupujacego…
Możesz powołać się na nas, info pochodzi od pracownika GearBest 🙂
na Was czyli na kogo bo ja dostałem vat i nie chcą zwrócić !!!
no to fajnie, moja paczka też trafiła w czechach na cło
Paczka była Priolity Linę ?
Po kontakcie z GB support w celu potwierdzenia Waszych slow otrzymalem informacje ze clo i vat wg. ich regulaminu sa po stronie kupujacego…
Możesz powołać się na nas, info pochodzi od pracownika GearBest 🙂
na Was czyli na kogo bo ja dostałem vat i nie chcą zwrócić !!!
no to fajnie, moja paczka też trafiła w czechach na cło
Paczka była Priolity Linę ?
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.