Reklama:
Gearbest i DPD Priority Line – co dalej?
Gearbest od jakiegoś czasu miało spore utrudnienia w dostawie produktów przy pomocy Priority Line.
Wszystkie problemy zostały już rozwiązane, a osoby które spotkały z tego tytułu nieprzyjemności, mogą liczyć na rekompensate od Gearbest w postaci – rzekomo – konkretnych kuponów na kolejne zakupy.
Poza standardowymi kuponami Gearbest dla Polaków, szykowane są dodatkowe, o wiele bardziej atrakcyjne zniżki tylko dla naszych rodaków.
Także od teraz, można śmiało zamawiać przy pomocy dostawy DPD Priority Line (DPDUK) bez obaw o zatrzymanie przesyłki lub VAT.
Reklama:
Witam. Planowalem kupic telefon z ta wlasnie wysylka ale brak opcji tejze. Zrezygnowali z tego?
Witam. Planowalem kupic telefon z ta wlasnie wysylka ale brak opcji tejze. Zrezygnowali z tego?
Lepszych żartów nie słyszałem…. Moja paczka z 26.09 w dalszym ciągu do mnie nie dotarła. Support leci tylko wiadomościami typu kopiuj wklej. Rekompensata… support nic o niej nie słyszał. Ostatnie moje zakupy w tym badziewnym sklepie.
Masz poradnik jak otworzyć spór – skorzystaj z tej opcji. To na początek. Na wykop.pl jest przedstawiciel Gearbest, który również odpowiada za rekompensaty.
Informacja o wynagrodzeniu pochodzi od przedstawiciela GB na nasz kraj w Chinach. Support niekoniecznie musi o tym wiedzieć. bo nie zajmują się tym.
Spór? Jaki spór… Płaciłem przez Przelewy24. Przedstawiciel GB ma gdzieś wszystkich i nie odpisuje na wiadomości, konto jak sam twierdzi jest tylko marketingowe. Nie wiem po co piszecie takie głupoty, że wszystko jest ok, jak nie jest…
A czyja to wina, że płaciłeś przy pomocy Przelewy24? Masz poradnik jak otworzyć spór i opisujemy w nim jasno, że przy płatnościach PayPal spór rozstrzyga PP, a nie GB.
Z przesyłkami priority line jest już wszystko ok.
Tak, płaciłem przez przelewy24 i byłem świadom wynikających z tego problemów. Wkurza mnie jedynie, jak piszecie że wszystko jest ok skoro nie jest. Nie tylko moja paczka z września nie została dostarczona.
frajerem jesteś i tyle. bądź facetem i nie wypłakuj się w necie niczymy dwuletni józio w rękaw mamuni tylko weź to na klatę. a na pryszłość pamiętaj: FRAJERZY ZAWSZE PŁACĄ WIĘCEJ (bo są frajerami)
Chciałbyśdostać paczkęz Chin w tydzień czasu? Naćpany jesteś? Ja czekałem przez priority line 38 dni. na paczki wysłane zwykłą pocztą czekam nawet i po 50 dni.
Lepszych żartów nie słyszałem…. Moja paczka z 26.09 w dalszym ciągu do mnie nie dotarła. Support leci tylko wiadomościami typu kopiuj wklej. Rekompensata… support nic o niej nie słyszał. Ostatnie moje zakupy w tym badziewnym sklepie.
Masz poradnik jak otworzyć spór – skorzystaj z tej opcji. To na początek. Na wykop.pl jest przedstawiciel Gearbest, który również odpowiada za rekompensaty.
Informacja o wynagrodzeniu pochodzi od przedstawiciela GB na nasz kraj w Chinach. Support niekoniecznie musi o tym wiedzieć. bo nie zajmują się tym.
Spór? Jaki spór… Płaciłem przez Przelewy24. Przedstawiciel GB ma gdzieś wszystkich i nie odpisuje na wiadomości, konto jak sam twierdzi jest tylko marketingowe. Nie wiem po co piszecie takie głupoty, że wszystko jest ok, jak nie jest…
A czyja to wina, że płaciłeś przy pomocy Przelewy24? Masz poradnik jak otworzyć spór i opisujemy w nim jasno, że przy płatnościach PayPal spór rozstrzyga PP, a nie GB.
Z przesyłkami priority line jest już wszystko ok.
Tak, płaciłem przez przelewy24 i byłem świadom wynikających z tego problemów. Wkurza mnie jedynie, jak piszecie że wszystko jest ok skoro nie jest. Nie tylko moja paczka z września nie została dostarczona.
frajerem jesteś i tyle. bądź facetem i nie wypłakuj się w necie niczymy dwuletni józio w rękaw mamuni tylko weź to na klatę. a na pryszłość pamiętaj: FRAJERZY ZAWSZE PŁACĄ WIĘCEJ (bo są frajerami)
Chciałbyśdostać paczkęz Chin w tydzień czasu? Naćpany jesteś? Ja czekałem przez priority line 38 dni. na paczki wysłane zwykłą pocztą czekam nawet i po 50 dni.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.